nice for me and you

Saturday, April 24, 2010





heheh..aku semakin giler nk menulis blog ne.arghhhhhhhhhh..tidak...pe kena ngan aku ne,heheh..salah satu cara utk mghilangkan kebosanan aku....ne la kisah hidup isteri yg dok berjauhan ngan en.suami...waaaaaaaaa..ape lagi yg aku leh wat adalah menulis blog aku yg sntiasa kosong ne...rutin harian aku..keja ..pe yg aku nk ngajo ari ne..sediakan worksheet...skool aku x der mesin 4tostat...so kalu nk bg worksheet mmg guna duit aku sndiri la...sedekah jariah la katakan...x susah pon sgt...then aku nk citer aku suka sgt ngan botol air aku yg baru ne..sbb aku leh sntiasa bawak kemana2..p kelas..p jgjalan..nk p memaner jek..sbb da ader tangkai...aku mmg jenis kena selalu mnum air...kalu x,leh pengsan...aku lama da ngidam..jd cikgu ne baru dpt nk pakai botol air cap tupperware ne..baru aku tahu cap tupperware ne mmg mahai giler...slalu aku beli paling mahai pon rm10 jek...ne nearly rm40..uuu mak ai...tp aku beli gak sbb ader tangkai yg aku leh sangkut kat tangan...heheh...my new bottle...tp sorry ek dik,kaler pink tarak woooooooo..dier nyer sarung ader kocek..so aku leh la letak aku nyer lip ice aku n lap speck aku...brg2 ne mmg aku sntiasa perlukan...thanx tu cap tupperware..tp kenapa jenama ne mahai ek??

0 comments: