nice for me and you

Tuesday, April 20, 2010


pe maksud kaya yg korang tahu...bagi aku..kaya bukanlah dari sudut wang ringgit tp kesihatan tubuh badan kita..sebab kesihatan ne x boleh dibeli dari wang ringgit wei...falsafah ini aku belajo dari pengalaman aku sndiri selepas menjalani kehidupan selama 27 tahun ne(eh ye ke)...tuanyer aku...kita kaya manapon ..duit berkepul2 kat bank....kat emas..tp x kemana kalu kita sakit...x payah manyak aaa..ckp sakit gigi jek..ice cream yg paling best pon korang x dpt makan..korang hanye leh ngok jek...uwaaaaaa..sadisnye....2 la yg aku penah raser ..sob2...sejak2 da kawen ne..manyak gak yg aku blajo dari hubby aku...dier sokmo amalkan pemakanan n cara yg sehat..so aku blajo sket2 dari dier gak la..so skunk ne habit yg pertama aku nk ubah adalah minum susu..aku adalah seorang pembenci susu...tp mulai ahad lepas aku da start mnum susu 2x sehari(pg n malam)...tp susu yg aku leh mnum hanyalah susu HL...hihihi...biler baca label dier..manyak woo kebaikan dier...harga susu HL ne agak mahai gak la bg aku..so aku kena budget..(satu kotak=rm6) so aku plan mnum 2 kotak seminggu(rm12) so sebulan akan memerlukan RM 50....Xkan la xbleh kot...hihihi...susu ne manyak perisa..tp aku pilih susu la...tekak aku hanya leh mnum susu ne jek..yg lain mntak mangap..so sesape yg bencikan susu..leh la try mnum susu ne..TIRU MACAM AKU..lalalalala~aim hidup yg sihat.kerana sehat tu adalah kaya~noted

0 comments: