nice for me and you

Wednesday, April 21, 2010




heheh...aku dari kecik pakai safi...dari form 3 sampai la abes grade utm..mmg la muka aku licin...gebu jek gitu..murah pon murah...tp cuma nmpak brminyak la kalu pakai..kalu org kulit brminyak x sesuai la nk pakai...then muka aku da bintik hitam kuar...x manyak tp bisa mencacatkan pandangan...kalu sekali imbas ngok,kira licin muka ne..tp aku x suka laaa..so aku try nk tuko produk yg x der sgt bahan kimia ne...so carik nyer carik..aku mcm da suka jek kat clarins...xder bahan kimia...cuma harga dier agak mahal la...mmg mahai pon utk org mcm aku ne...aku x tao la jenama lain tp clarins ader member card...accumulate point dapat hadiah...rm100 harga barang ..korang dapat 1000 points..n hadiah dier best2 ..aku pon da dapat da...so far da pakai produk clarins..muka aku brtambah licin n gebu..aku mek yg whitening...tp kalu nk di comparekan ngan produk lain,clarins ne x bg kesan serta merta...macam ader produk lain leh nmpak seminggu dua..clarin ne kena mek masa sebulan gak baru nmpak hasil..mgkin sbb natural igredients yg clarins pakai...apepon aku mmg suka pada clarins..aku pakai cleansing milk(pakai sebelum nk cuci muka)...whitening milk toner....whitening serum essence....last skali day lotion....aku paling suka pakai toner dier..mmg best...cuma night cream aku x beli lagi...nnti la tunggu gaji ne..insyaAllah..aku akan mjadi pengguna setia clarins...

1 comments:

madammondoq said...

i baru ingat nk try clarins ni.. so far brapa u spend harga beli semua yg pakai tu skrg ek?