nice for me and you

Wednesday, April 21, 2010

dating lagi?

kerusi yg slalu aku lepak biler da wonat!!
da lebih kurang sebulan aku kawen da...tp ne masuk mggu ke 4 aku tunggu hubby aku balik...hujung mggu ne nk wat pe ek...selalu ader jek menda nk wt biler ujung mggu tue...tp kalu ikotkan kat jay bee,da bosan sungguh da aku nk jgjalan..mmg all the while pon kat cne gak la...sabtu ne kena skool ganti(mmg x besh)...aduhai..lemah jantung kena balik pukul 6.30ptg..kuang3....hubby aku da janji nk temankan aku cari novel aku..lama giler x beli..kunun da dapt gaji ne nk beli la nnti...kompom beli kat HARRIS..jusco tebrau merupakan port aku adik beradik shopping....skunk ne hubby aku pon terpaksa layankan bini dier gak g jusco tebrau..ader 2 reason nape aku suka jusco...


1)jusco tebrau dekat ngan umah aku

2)jusco tebrau ader wayang n kedai buku yg sgt beso(HARRIS)

3)kalu penat brjalan manyak kerusi leh singgah=)...

4)smpaikan keta aku pon da ader fev park...

5)CLARINS,ELIANTO n DKNY aku ader disana

eh td kate ader 2 jek...=)...lalalala...so kesimpulannya, x sabo nk hujung mnggu ne...

0 comments: