nice for me and you

Tuesday, May 18, 2010

agak lama aku x udpate kat blog ne...bukan pe..sejak 2 mnggu ne aku mghadapi masalah ketekanan jiwa yg tnpa punca...chek jek kat nuffnang, da ader rn1.00 da duit ...mcm x sgka jek..aku ne mmg jarang sgt la bukak tenet...kalu bukak pon harapkan kat mudah,fb..selebehnya layan novel..hubby selalu pinjamkan buku kt library tmpat keja dier...ok..smbung balik pasai emosi yg x berapa stabil...aku x eppy ngan wrking environment aku.yg paling x besh jauh ngan suami yg tercinta...kdg2 mmg tertekan..tp sejak2 akhir ne,aku cuba muhasabah diri yg mmg kerdil ne,,ape2 pon mmg kena berbalik pada yg Maha ESA..rajin berdoa padaNya..lebihkan amalan pada Nya...Ya Allah,syukur pada segala nikmat yg telah engkau berikan..segala yg berlaku,hanya Engkau yang Maha Mengetahui hikmah disebalik kejadian..

aku akan cuba perbaiki segala kekurangan diri ini...menuju ke jalan yg lebih baik..Amin..Insya Allah..

4 comments:

Siti said...

hehe..takpe..sikit2 lama2 jadi bukit.

nouriyuko said...

heheh..tu la pasai...sket2 jek...

AnnFrendly Garden said...

salam.. baru blay komen..
ksiannya.. berjauhan dengan husband memang memeritkan... yelah.. sure rasa sunyi kan.. semoga sentiasa tabah.. jangan sedih-sedih taw..

owh.. nuffnang dah naik yer.. kalau slalu update lagi cepat duit tu naik taw :)

Kancilbiru said...

skit2 lama2 jadi bukit...usaha tangga kejayaan...:)