nice for me and you

Wednesday, May 19, 2010

Alhamdulillah...tahun pertama aku bergelar sebagai seorang pendidik...cikgu owh cikgu..x penah menyangka ini kerjaya  aku..dan sememangnya aku semakin meminati bidang pendidikan yang penuh mencabar ne..16mei sambutan hari guru seperti biaser..tema tahun ne GURU PEMBINA NEGARA BANGSA...dalam x diam 5 bulan aku da ngajo kat skool ne...aku x pegang sebarang kelas tahun ne malah aku x dapat ngajo subjek major aku tahun ne..sedih memangla sedih tp tu namanya cabaran..n aku yakin guru yang berjaya adalah guru yang serba boleh..tidak memilih kerja dan bisa melakukan kerja yang mencabar...Alhamdulillah,aku masih mampu pegang watak sebagai guru Sains,Moral dan PJ kat skool ne...n aku x penah sangka aku akan dapat adiah sebanyak ini walaupun hanya la memegang watak guru subjek biasa sahaja..Alhamdulillah...manyak gak adiah aku dapat smpai terputus beg aku..sedey nye...manyak2 adiah,aku paling suka dapat adiah yang aku bley guna..aku dapat 3 helai tudung,2 purse,mug dan manyak lagi..namun jujurnya aku x mgharap sebarang balasan dari anak muridku..cukupla depa dapat beri keputusan yang terbaik utk peperiksaan..Ya Allah,Engkau berkatilah pekerjaan ku..bantulah hambaMu ini dalam mendidik anak bangsaku..AMIN...

cikgu aja..chayok!!!aku tahu aku boleh mendidik anak bangsa ku dengan lebih gigih lagi..
*gmbo blom smpat download...

1 comments:

nhhas said...

ad... erm kaya nya anak murid ko...hihihi