nice for me and you

Thursday, April 29, 2010




   

hahaha...aku nk share satu menda lagi dengan u guys...selain kulit muka nk nmpak licin gebu...belakang badan pon nk nmpak cantik n licin gak kan...dulu badan aku ader ruam .n kdg2 jerawat la tumbuh kat belakang bdn..wat malu jek kan..

punca kenapa ader ruam belakang badan?
sebab syampoo tu x kena ngan jenis kulit hang..kang kita mandi bantai jirus air syampoo tu kat badan kita...air lebihan syampoo tu yg wat badan kita leh ruam tue..so skunk ne nk syampoo rambut,aku akan turunkan air dengan tundukkan kepala..so jerawat da stop..

cemaner nk ilangkan parut ruam tu plak?
kena la rajin pakai body scrub...aku da pakai bermcam2 scrub...dulu aku suka pakai palmolive yg spa tue(kaler hijau biru)..then tukar mustica ratu scrub...aku pakai yg milk punyer...tp skunk ne brand tu da xder...bak kata aku x penah stick la guna pd 1 produk jek..smpai  aku try pakai elianto body scrub (green tea)http://elianto.biz/...first time pakai..mmg best...macam ilang sumer daki2 kat badan..skunk ne kesan2 ruam tu ilang da kat badan aku...tp xder la korang pakai terus ilang..aku da pakai 3-4 botol gak la...botol dier x beso..leh la tahan utk sebulan...aku guna jimat cermat woo..budget la katakan...

harga?

 x smpat download gmbo kat kamera aku..nmpak x yg kaler oren tue..dier nyer botol cenggitu tp korang cari yg flavour green trea nyer tao..sbb dier mmg buang kulit mati..n anti oksida...try pakai..mmg effective~

harga dier mmg affordable la...below than rm20..murah kan..tp berbaloi sgt2...believe me...

p/s:-nnti aku upload yg aku punyer gambo la....





 

4 comments:

nouriyuko said...

nape xde kotak

YOURSCOMMENT said...

HEHE..

COMMENT2 DI SINI..GOOD INFO..

P/S: HEPY BLOGGING.. ;)

TMUkmkd said...

owh baru wa tahu pasal air shampoo tu :D

weh lama dah hang berblog rupanya :D

2008

nouriyuko said...

tao x pe...tp baru tao pasai nuff nang ne..akak ne buta sket it ne..baru nk blajo2..x nak la jd cikgu yg kuno..hihihi