nice for me and you

Wednesday, March 25, 2009

kehidupan...

da lama aku x update blog aku ne...kat cne la slalu aku nk luahkan anything...hampir 3 bulan da aku kat maktab ne...bukan satu masa yang lama ..singkat jek...aku x tahu ape kena ngan aku ne....makin lama makin hilang semangat aku...mana perginya semangat aku yang berkobar2 tue...makin lama makin malap...aku letih...aku bosan ngan life yang mcm ne...baru aku tahu btapa bestnyer life aku kat bank dulu....aku bz2 pon aku still leh enjoy...balik umah setiap hari bley jumpa mak abah aku yg tercinta...tp skunk ne...sumer da berubah...mulanya aku still leh consider g..."xpe,aja...ko kat cne setahun jek"..tp kata2 lecturer aku smlam betul2 meruntuhkan smgt aku ...aku xnak berjauhan ngan family aku...aku xsnggup da....aku patut aku wat ekh..malam smlm aku nangis sndirian..da ngadu kat bf aku...perasaan bercampur baur...sedih..takut...bosan..penat...serius aku ckp..aku da bosan life kat cne...aku bosan kena blajo balik...kena p kelas pagi-ptg...kena pakai bj uniform...involve sukan...aku BOSAN!!!!...tp ne la jalan yg aku pilih....aku kena teruskan gak perjuangan aku ne...aku yakin ALLAH TA'ALA akan tetap tulun hambaNya jika kita berusaha....aku akan usaha mana yg aku termampu...aku perlu naikkan motivasi diri aku...aku perlu kan semangat itu...aku kena cari balik semangat yg da ilang tue...aku yakin....

0 comments: